Dream Cast - Vee Sky.

Vee Sky är Nora's bästa vän. (kallar henne även för sin 'un-twin')

Rolig fakta:
  • Vee är baserad på Beccas bästa vän som hon hade i High School.
  • Hon är Beccas favorit karaktär.
  • Vee var från början med i Cheer laget på skolan, tillsammans med Nora.

Vee hade jag inte sådär jätte problem att föreställa mig hur hon såg ut. Jag ser bara Anna Kendrick (fast blond!) som är mest känd för sin roll som Jessica Stanley i Twilight filmerna. Jag kan även tänka mig Hayden Panettiere som Vee, men Anna är fortfarande first choice för mig!
 
Vem tycker ni skulle passa bra som Vee?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mitt val är Anna helt klart.

Jag har gjort en Casting Picspam och där gjorde jag så Anna hade blont hår och gröna ögon precis Vee

här är bilden: http://i46.tinypic.com/2da110p.jpg

2010-07-18 @ 22:09:37
Postat av: London

Mellen dom två så tycker jag defenetivt Anna, men jag tycker att Candice Accola skulle passa perfekt om Vee, (hon spelar Caroline i vampire diares)

2010-07-20 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0