Grand finale at FallenArchangel!

Håll i hatten, för jag lovar att ni kommer bli helt ''blown away'' som Jenn sa till mig igår på twitter.
Och hon skojade inte! Det här är ju som en liten julafton mitt i sommaren!!

Photobucket

Okej, jag skulle egentligen inte lägga upp DET HÄR på bloggen, men jag kan inte låta bli!

''First... Have you ever wondered about the 'feel' of the CRESCENDO cover, dark and raining?? Will there be a rainy scene in CRESCENDO like the cover?? Well, we have a little cookie from CRESCENDO that may help to answer those questions
 
….Patch stood over me, and a drop of rain slid from his hair, landing like ice on my collarbone.
 
I felt it slide along my skin, disappearing beneath the neckline of my shirt.  His eyes followed the raindrop,
and I began to quiver on the inside....''

Ja ni. Jag finner då inga ord. Sitter bokstavligen och gnäller som en liten hundvalp!! Jag måste verkligen ha den där boken snart, innan jag typ smällter bort eller något annat.

För att se ett alternativt cover för Crescendo OCH vara med i en tävling om ett Crescendo ARC (Advance Reader Copy), klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0