VI BYTER TILL BLOGGER!!!!!

Hej på er!
Anledningen till att jag har varit så off (och är typ skyldig er 1000000 DreamCast och 10000000 boktips) är att jag har desperat försökt lära mig hur man gör design på Blogger.

Och jag lyckades ganska bra tillslut, så jag och bella har bestämt oss för att byta till den bloggen ist! Det är samma namn (HushHushSweden) och allt. Vi har även sagt till Becca att vi har bytt till blogspot.com, så hon ska byta länk på sin hemsida så fort hon har tid (förhoppningsvis i helgen)! Men vi ska ha kvar den här bloggen ,utifall att någon skulle hitta hit, och inte liksom hoppas på att vi skulle uppdatera här eller något sånt!

Så, här hittar ni den nya bloggen! Jag ska lägga in lite olika viktiga blogginlägg (Dreamcast och sånna grejer!) Men det är bara att ni börjar följa där istället! Kram Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0