We all have our reasons.

Hej! Här är jag med mina ursäkter igen , som faktiskt inte alls är så bra.
Jag har varit i göteborg och suttit vid datorn typ max 1 timma varje dag. Jag kom hem i.. torsdags tror jag? Ah, för typ fem dagar sen eller nå. Och var typ ett vrak för att jag verkligen inte ville hem (min bästavän bor ju där och det var jätte jobbigt att säga hejdå.) Jag stressar också (som fan) inför om jag kom in på gymnasiet jag ville in på. Vi får veta i veckan och jag är ett vrak. Bokstavligen.

Jag har haft en del mail att skicka till olika människor (angående just Hush Hush Sweden) och jag har varit hos farmor och hos pappa och gudarna vet allt. Har inte haft tid att blogga, tyvärr. Men nu ska det ändras!

Eller, inte riktigt än för att jag håller på att ta reda på lite grejer och testar olika saker och sådär. Twitter, andra bloggsidor än blogg.se och sådär!

Men jag lovar lovar lovar lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. FÖRSÖKA bli bättre iaf. Haha.

Kram på er!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0