Hej!

Hej allihopa!

Jag (Bella) har inte hunnit varit inne någonting alls senaste dagarna. Jag har fullt upp med att jobba, och på lördag åker jag till Stockholm! Så det kommer bli väldigt lite uppdatering från mig. Just so you know!







Jag måste bara tipsa alla att se 10 things I hate about you! Ethan Peck är... Iiihh.





Sen lite random, dvs att detta inte har någonting att göra whatsoever med Hush Hush!
Ett boktips! Som den bokberoende person jag är läser jag ganska mycket och tipsar gärna om böcker! Men för nån dag sen läste jag en jätte fin bok. Det är första delen av en triologi och nästa del kommer under 2011.


Sommaren jag blev vacker - Jenny Han

Jag säger: Händer det här verkligen på riktigt? Och så som han ser på mig förstår jag att svaret är ja. Att det alltid har varit ja. I det ögonblicket känns det som om det inte finns någon annat än det ordet. Allt som hände i somras, och alla somrar innan dess, har lett fram till det här.
Sommarlov. Äntligen framme vid havet. Huset är sig likt, stranden också. De två familjerna är samlade igen. Belly har längtat efter att få återse sina barndomsvänner, bröderna Jeremiah och Conrad. Men den här sommaren - den här speciella, skimrande sommaren - kommer saker att förändras.

Sommaren jag blev vacker är ett sällsamt vackert triangeldrama om förälskelse, familjehemligheter och stor sorg. Det är första delen i en triologi om att plötsligt förväntas vara vuxen nog for sanningen. Det kan göra ont, men den kan oockså fresta eller ge tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0